tirsdag den 24. januar 2012

hippi??

Jeg er en lang hårt hippi :PPP
Der er ikke noget at sige til at mange tror at jeg er en pige ^^;;
Men WTH Jeg har en smuk tøs som er min og hun har ikke noget
imod mit udsene dog syns hun jeg er utrolig kær/nutte OTL
vent budte en dreng være det oO;;?

men når jeg tager  mig sammen angående mit cosplay haløj (eller det var faktis bare et hurtigt et)
føgler jeg mig langt fra en hippi men som cool bad ass dud :D!
dog er jeg for dovn til at passe mit hår og udsene ^^;; derfor jeg altid ender med
at linge en hippi i siste ende selvom jeg prøve :P

men angående cosplay der er jeg en dud der bruger make up o______O;;
men så igen JEG ER IKKE DEN ENESTE DUD DER GØR DET OO;;!!
det er fordi jeg godt ville linge så godt som muligt og for at ikke at
ødelægge de fleste piger´s drømme om personerne fra serien eller.....

vent hvad o______O;;

Ingen kommentarer:

Send en kommentar