torsdag den 12. januar 2012

De forlader mig allesammen...

hvorfor kan jeg ikke find ud af at holde på et venskab...
hvad er det jeg gør forkert siden folk føgler at de må forlade verden.....

når man endelig giver det nye chanser og tør at prøve på at man får et venskab hvor personen aldri smutter sin vej.......hvor man så ender med at læse et sted at person vil smutte....

jeg er vel bare et sted man holder pitstop på sin rejse og forlader det igen og aldri mere kommer tilbage til det......det enest man har tilbage fra dem er deres affald

og man ender med at kunne se deres navne dukke op hverdag men man ved at de aldri kan hører eller se en fordi man er fortid til dem....................når i afligevel forlader mig hvorfor ville i så have mig til at leve.........

på med masken......ingen skal kende mit sande ansigt...ingen ville jeg lukke ind mere.....

Ingen kommentarer:

Send en kommentar