lørdag den 28. januar 2012

....why..??

make me want to scream again.
let all your angre out on me.
make me crying again.

make me feel usless.
I know is not my fault that you are mad.
make me said sorry for nothing.

make me feel alone.
You have to get out all your angre now and then.
make me be in the past one more time....

world why am I so afraid be alive???


jeg har skrevet mere med min x-kærset på to dage end jeg har skrevet med min kærste på en uge.. budte jeg bekymmer mig?? min x er letter at få fat i end min kærste.... retter sagt jeg har næsten ikke noget kontakt til hende... er jeg måske ligt for afslappet omgrin det??
nok fordi det minder mig om min barnsdom ven  he hende kunne man være sikker på at der kunne gå en til fem dage før man fik svar på en sms. ikke noget at sige til at min tættest ven i folkeskolen var en kanin?? Bruno... jaaa jeg have faktis ikke rigtig venne i folke skolen.. en tøs der starte i min klasse da vi starte i 6 klasse. jeg have faktis ikke vinket eller sagt hej til hende eller noget jeg gik bare hen til skolens biblotek og læste i børge (mit gemme sted mit ly) og pluslig sad hun ved siden af mig på gulvet og begyndte at føgle efter mig.... og pluslig endt det med at hun bare tog styring og fik komadret rundt med mig på mærkeligvis. den tid var jeg ligt ligeglad med kunne ikke rigtig stå igen og gjoder mange gange som hun sage eftersom jeg ikke rigtig gad at skænds med hende. jeg nød det måske ligt?? hun gad mig endnu en hoppy. at samle på dyre figur som vi skabet verdener med. Dog føglet jeg aldri at jeg kunne knytte mig helt til hende. da jeg kom på efterskolen stoppe hun os helt kontakten til mig let som ingen ting. som om hun smed mig ud som et gamle stykke legetøj. jeg blev vel ligt skuffet og sur... dog kom jeg rimlig hurtigt over det..... min barnsdom ven var den enest jeg have på hjernen.... Det var først på de ældre klasser at det gik op for mig at jeg måske var forelsket i hende og så begyndte det at være akavet for mig når vi skulle være sammen. Men jeg lave en lov. at jeg aldri ville spørger hende. Hun var og er bliver til rigtig mænd. Hendes kærste som faktis spurt mig ud først o___O;;; vent lige jeg er ikke gay!! men jeg fortalt ham at jeg var forelsket i min barnsdom veninde...... 31 dage efter blev han kærster med hende =__=;; han unskylde mange gange i flere dage i trak. jeg trude ham bare og sage at vis han nogensinde knusser hendes hjerte slår jeg ham ihjel..... han sage det til hende at jeg have trudet ham og hendes svar var "hvorfor slår du ham ikke kun halvt ihjel for så lider han mere" ham og jeg fik et chokket udtryk hvorefter vi alle begyndte at grine.


men når min kærste så endelig svare eller skriver så kan hun få verden til at virke så let og mindre skræmmene <3

Ingen kommentarer:

Send en kommentar