søndag den 29. januar 2012

folke skolen

hele natte tængte jeg på min tid i folke skolen og det slog mig! jeg har altid været blevet kaste rundt mellem pigerne!!!

jeg glemmer sikkeret nogle ting og det mest bare en hurtig fortælling men nu skal i hør!!
Der var en gang!!
ej okay unskyld men jeg husker tydligt den første dag i skolen. vi var på der hen og plus ham dreng der gik foran gik ligepluslig ned bag i hvor jeg var. jeg have lige sat min fod på skolens grund for første gang på vej til skole men glæden varet ikke længe!! for da fik min anden fod på skolens grund "SLAM!" helt ud i det blå fik jeg et slag i hovdet af ham drengen -.-;; jeg have ikke sagt et ord hele vejen eller slet ikke set på ham over hovdet, men ja der kan i gætte jer frem til at jeg blev mobbet i skolen ^^;;

jeg have kun min barndoms ven i tankerne hele 0 klasse og 1 klasse. min klasse var ret træt af at hører om hende hele tiden så 2 klasse lært jeg bare at holde det for mig selv. PIGERNE VILLE FRISUR!! en meget farlig lege!! men jeg have jo langt hår selvføglig skul jeg være med dog stak jeg altid af og endt med at lege med lego med drengene eller tegne. jeg klarte vær gang chansen var der.
jeg lege rigtigt godt med en pige fra den mindre klasse der gik under os nogle par gange, men det gik hurtigt over. lærerne prøve at få pige flokken i klassen til at kunne være sammen men så rejste hende jeg lege meget med især fordi hun borede 5 meter fra mig og så rejste den anden jeg var endlig begyndt at tale med o__O;; lærerne skal ikke komme at sige at jeg prøve at vær sammen med pigerne -.-;;

de "sindsyge" piger host host holdt jeg helst fra eftersom de tænget meget på udsende og alt det med når juile have brug for en pause fra alt det søget hun altid til mig. bare ikke så tit jeg var jo trods alt den utjekket nørd af et mærkelig dumt barn.

jeg fant pluslig sammen med en der gik to klasser under os (alsår ikke som kærste par) jeg trore hun opsøgt mig men vi lege rigtig godt og vi meget sammen faktis... meeeeen så flytte hun =__=;;
og nået ældre man bliver noget mere gik pigerne op i udsene og blev mere og mere efter mig men det kunne rage mig en hatfis.

og blev jeg pluslig intersant for en pige i en klasse under os igen og jeg var hjemme hos hende nogle bare gange. glemmer aldri dage hvor hun sage vi skulle den der leg hvor hende og hendes lillebror var kaniner og jeg skulle passe dem. (jeg gik 4 og hun 3) hun lave et bur som de skulle være og så skulle vi lege at det var nat så jeg lade et tæppe over "og så skal vi jo pare os" hørte jeg hende sige o///O;; jeg kan stadig huske de stønne lyde hun lave!!! O__O;;; hvad der galt med mig!!! hun smed vis os tøjet foran mig på et tids punt. hun var faktis meget.... ja iværtfald ikke bange af sig. det stoppe så pluslig.
men pigerne i SFO var mange gange glad for at være sammen med mig på de mærkeligst måder nogle gange og det var altid dem fra de mindre klasser aldri dem der var over os.


jeg kom i 5 klasse og kontakt til de andre klasser glemt jeg helt.  min lærer undre sig over hvorfor jeg aldri var sammen med de andre 3 piger der var tilbage i klassen. (jeg var nogle gange når de var udvenner så kunne jeg godt brugs i fritiden XP) men elles holdt jeg mig fra dem og de sage os bare "fordi det var noget jeg have vaglt og der var ingen problemmer" og det var sandt ud over at de have et problem med mit inte intaresse for tøj og still XP

og så kom hende Emma og det var det.

men ja jeg har altid været trukket meget rundt mellem pigerne lige meget hvor jeg ender henne faktis. i børnehaven var jeg ligt fredet takket været Anne men vi snakke da ligt med de andre os.

Fuck prøv lig at tænke på at vis jeg have styr på mit udsende og ikke var så genret ville jeg måske ligefrem havet været pupelær i skolen med det rage mig en pap fis XP... dog kunne jeg godt ungå mobingen =__=;; men hvem kan ikke det. men jeg har faktis altid været til trukken af piger men tængte først over det efter efterskolen.

når det var en hurtig forttid ting. *Kigger op* tror jeg O.O;;

Ingen kommentarer:

Send en kommentar