torsdag den 29. december 2011

smerter i min krop

øv som altid kan jeg ikke sove begrund af smerter....suuuk....eller de er faktis ret slemme men jeg må ikke tag smertestillene.....før hen vil jeg nok haft sat mig selv til at tude...have ondt af mig selv.....
med et håb om at nogen ville komme og holde om mig og trøste mig...ad mig ind til jeg falder i søvn.... men der sker aldri.....

det pleje at hjælpe når min hund er her men det er hun ikke...hun bliver passet så hun slipper fra at den fra fyrværkerig...

det der fik mig til at rejse mig op var nok mit hjerte... det gik fuldstændig amok ligepluslig og så kunne jeg ikke få verjt..............så bange er jeg vel osse...

der er faktis mange gange eller det sker vær gang (især når der er mange mennesker så vare det længere) at jeg er nødtil at smutte hen et sted hvor jeg er alene fordi jeg ikke ville vise det overfor folk men at mit hjerte løber om kamp og vrider sig et bare gange.....smertefuldt... oh yeah. men lægen siger det er helt normal begrund af min medicin

den værste gang var nok her iår til min lillebror b-day (ja jeg kan ikke stave til det på dansk) først var jeg meget i tvil om jeg budte tage afsted for der kom mange...og jeg kendte dem ikke så godt så op til flere gange var jeg tæt på at medle fra. jeg fik det dårliger og dårlige da vi nærme os weekendten hvor det skulle holdes og da vi endelig kom til dagen have jeg virkelig meget kvamle......jeg have det faktis ret dårligt og have lyst til at bare tage hjem men på med det falske smil og så kører vi -.-;;

men da vi nået til lørdag have jeg om morgen det mærkeligt og om tåget efter som mit hjerte have løbet ras hele natten og jeg have ikke trukken verjt så godt om natten. længere hen på dagen efter vi blev flere og flere slog mit hjerte extar slag op til flere gange men da vi så nået til aften før aften´s mad søgt jeg udenfor alene...... det hele blev for meget og mit hjerte igen afmok så jeg måtte bare ud
væk
bare væk
jeg nået at sidde alene i 5 minutter?? og så min lillebror og nogle stykker ud og sat henne hos mig.....
jeg tror bare at jeg sage at jeg have hovdepine??? kan ikke huske det men jeg fortalt ikke at det var mit hjerte og mit verjtræking jeg have problemmer med.........
da vi nået længere ud have jeg mærket at det blev værrer men hey det flaske smil svigter aldri og jeg skul spil wampyr så bingo ingen ligger mærke til at man pluslig blev bleg XD

men om natten da vi var færdig med at tag billeder og folk var i deres nat tøj.....have jeg mange slemme øjeblikke.....og de blev værrer eftersom der skete ting rundt om mig jeg ikke kunne....
kaper......eller hvordan man nu forklar det........
da nogle var gået en tur og de andre på min lillebrors værlse søgt jeg ud alene i mørket.... dog gik jeg ikke så langt...... fordi jeg er mørkera -.-;;; men jeg fant hen til en bænk....sat mig.....og bryd sammen....
min krop ryste og den gjorder ondt....især mit hjerte.......jeg tror at jeg sad derude i 30 minutter og græd........ og så hørt jeg nogle komme....skyndte mig at tøre mine øjne jeg syns der sket problemmer nok så ville ikke have at de skulle bekymmere sig om mig....... så på med det dumme falske smil....
dog var der en på et tidspunt der var tæt på at fange mig at bryde sammen..........

da vi de siste gjorder klar til at gå i seng gik jeg ud en siste gang.....men jeg kom ikke så langt..... min ben knække under mig jeg sad med hovet lænt ind i et hæng med armene om mit bryst..... jeg prøve på at standse mit hjerte i at løbe så hurtigt men det tog sin tid. min krop ryste som en sindsyg og jeg kunne ikke få verjt

jeg kan faktis ikke huske så meget hvad der skete derefter andte end jeg gik ind var temlig omtåget..... sov i min lillebrors arme imens jeg stille græd.....

søndag?....jeg have det af h til =____=;; gulvet var min ven...jeg have faktis ikke lyst til at bæve mig særlig meget...men der er bare de der vise personer der altid lykkes at få en op på benene o__O

hmmmm jeg må vist heler prøve at ligge mig til ro igen... godnat molly vi ses om 4 dage <3 savner dig

Ingen kommentarer:

Send en kommentar