tirsdag den 27. december 2011

pffffttt

så er det ham og mig hjemme.......tybisk hun fik selvføglig ikke lov til at komme med os hjem....
"jamen der er lige en prøve som vi komme i tanke om at vi os ville tag så imorgen....måske" Pfffttttt
hvor er jeg dog træt af at hører den sætning.......

man kan vel godt sige at lillebroren her har overtaget storbror plads fordi nu tog han på ferie hos nogle venner........det skræmmer mig ligt men han har fortjent det........jeg hjælpe min far så godt jeg kan prøver at søger for at lave maden rode ligt op men min far er nogle gange ligt hurtigt til a nå at gøre nogle sf tingene istedet for at slappe af men så igen....noget skal vi fordrive vente tiden med.....

jeg besøget ham den gamle for første gang idag....tybisk mig at blive helt mund lam og ikke har en skid ide om hvad jeg skal sige og bare i siste ende linge en skræmt mus der bare stirrer dumt....forhelve....

folk er ren faktis begyndt at skrive til mig og begyndt at under sig over om jeg overhovdet har det godt........det kom ligt som et chok for mig.....3 skrev til mig idag......men jeg har kun snakket med to om det jeg slås med fortiden........

kald mig barnlig kald mig for et koldt hjerte røvhul....gæt hvad jeg er ligeglad

Ingen kommentarer:

Send en kommentar