tirsdag den 13. december 2011

op med humøret

auuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuu
uuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuu
uuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuv
urg danm min krop gør ondt OTL og som man ikke tror at smertene kunne bliver værrer så tager
hosten virkelig fat og det føgls som om at jeg er ved at hoste mine indvolde op og mine ridben i højre prøver på at bryde igemmen huden >.<;;;

jeg føgler at jeg skal besvime når jeg står op og går rundt.
min ryg og nakke er osse ved at give efter.

og hvad får mig til at ikke blive i min seng og have en syge dag eller to til jeg er helt rask??
jo jeg tror aldri på at jeg ville helt rask og det er kedeligt at ligge i sengen hele dagen plus jeg får mega ondt i ryggen af det til sist -.-;;;

men at jeg føgler mig glad frisk stadig væk. en føglse af at jeg bare arbejde der ud af og nyde folks smil. dum? ja det er mig. men jeg ligger mig sikkeret nok syg i weekendten (jeg bliver viste tvunget)
der kommer min kærer lillebror. han skal lave fotoshot med vores ven felix og imens kan jeg sy ligt på hans kustyme og sove ligt og gør mad klar.

og nyde trykheden om natten fordi jeg ved han vil være lige ved siden af.
måske stene. se film. sove. stene tv. sove.....oh yeah vi forstår at nyde livet XD men hey vi er jo rigtig mænd!!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar