onsdag den 7. december 2011

det føgls mærkeligt

er der ikke noget berder end at havet næsten snakket over skype og gamet i ca 6 timer hver aften siden den 2 decemeber med den person man er forelsket i!??

jeg kunne godt kom i tanke om en ting .///////////////.
at vi var i samme rum
at hun sage at hun os have føglser for mig .//////////////////////////.;;

Hun har sagt at vis hun ikke have andre planer så ville hun komme den 20 decemeber og lave aften´s mad og fødslesdags kage til mig Q////////////////////////Q
....
....
....
jeg har godt nok sagt til mine forældre at jeg ville tage hjem til dem den 19 og blive der til efter jule aften >>.....meeeeeeeeeeeeeeen de vil nok får stå vis vi rykker den plan frem til den 21 >>;;

så det er jo ååååh så skønt at være forelsket.......nej endelig ikke for jeg tør stadig ikke at tror på at det ville blive til nået. beskytte mig selv imod at blive skuffet som jeg altid ender med fordi jeg er så dum og godtrorene -.-;;;;

en gang har jeg prøvet at starte juleaften med at græde og afslutte den med at græde. (yaaeeeehhh det var blanding af pige problemmer og en far der har humørsvinger -.-;; )
jeg tager alle de vikartimer der er at tage. så jeg abejder hårdt ^^
tjaaa eftersom jeg fortager mig noget hele tiden og fået mere medicin har min hjerne ikke en chanse for at tænke så meget XD

Ingen kommentarer:

Send en kommentar