lørdag den 3. december 2011

en for at være modig

"du får den som gave af mig for at være modig" mit hjerte banke og hoppet nogle bare gange da hun skrev dette til mig. Hun redde lige min dag. eller den er ikke ødelagt jeg var virkelig nede fordi de selvfølglige lige skulle snakke om min Kusine og farmor.........men hvad kan jeg forvente...sådan er det være gang.

er taget hjem til søndersø men heldigvis tog jeg min bærbar med. molly er osse med så hun giver mig gode undskyldninger for at forlade bordet engang imellem. min bror er osse smutte i byen nu....
 første gang jeg gik fra bordet idag logget hun på samtigdig med mig og selvføglig skyndte jeg at skrive til hende >//////< og det gjoder mig utroligt glade at skrive med hende :) nu venter jeg på at hun ser min besked så hun kan hente mig ind i et online spil som hun fortalt mig om igår aften ^^ kan ikke vente.

jeg kunne faktis godt havet haft se hende imorgen men jeg blev flov og genret og plus jeg ville ikke forstyr eftersom at det nu var en tur hun skulle have med sin søster hun ikke have set længe så syns ikke at hun skulle have mig på slæb :\ selvom jeg inderst inde skreg "JA SIG NU JA!!!!!!"

Ingen kommentarer:

Send en kommentar