søndag den 25. december 2011

santa can you hear me I really need your help this year

tænk at man kan ændre sig en smugle på en nat....
jeg høret først da jeg kom hjem fra arbejde den 23 dec at min farfar var blevet indlagt den 22 dec om natten og den 23 dec kom han undre kniven....svæve imellem liv og dø... min bror blev hjemme hos....spille stærk.....klappe mig på skuldrene.......være gang han rørte mig ønske jeg at han ikke rørt mig for jeg ville ikke vise ham mine tårer...........være gang han snakket til mig svaret jeg bare hurtigt og kort.....jeg have virkelig ikke lyst til at snakke især fordi min stemme var på kanten til at knække heletiden og da vores forældre endelig kom tilbage fra OUH......have jeg virkelig svært ved at hører på dem men prøve bare at være neotral.......de prøve at nærme mig men jeg skubbe dem på en måde væk fra mig......natten til den 24 var svær... ingen af os fik sovet særlig meget....jeg gik i seng da min far gik i seng 00:30 og jeg vågne 30 minutter før min far.....ca 6:30....men vis jeg skal være helt ærligt fik jeg ikke sovet særlig meget...mit hovde var overfyldt med tanker.....vores forældre tog hen til farfar om morgen for at se til ham og få mere afvide........jeg ville gerne haft været med men min mor ville ikke have at jeg så ham efter nogle dage.....jeg prodesteret ikke.........da de var kørt køret min bror og jeg hen til min lejlighed for at hente nogle ting jeg have glemt og tømme postkassen.............jeg mærke tydligt at min krop ikke var kommet sig og var begyndt at blive dårlig igen.... jeg fik det værrer efter da vi var tæt på at kører gal...ind i en anden bil med fuld fart.......men han nået at redde den.
efter vi have været hjemme noget gik jeg mere eller mindre uroligt rundt min bror sage heletiden at vi skulle tage det med ro................dog gik jeg stadig igang med at gøre rent og dække bordet klar.......men hvorpokker blev de af???.....de kom endelig tilbage kl 13.......det have taget så lang tid fordi vores mor havet besvimmet og slået hovdet så nu skulle vi osse holde øje med at hun ikke begyndt at blive mærkelig................de var kun hjemme i en time..........hun blev virkelig dårlig...........
min bror og jeg fik afvide hvordan vi skulle klare maden af vores far.........................
tilbage stod mig og min bror med maden til juleaften.................jeg lukke af for føglserne men prøve at lave sjov med min bror.....prøve at holde modet oppe...........det var virkelig svært.....
Jeg tængt at de måske kommer tilbage lige om ligt......timerne gik.......vores faster og hendes mand og hans mor kom...........og bagefter vores fætter................
jeg kunne mærke at jeg fik det dårligere....have lyst til at være at alene.....men blev og hjælp min bror med at søger for gæsterne.......tog min smertestillene.........længere vi nået ind på aften...noget mere føglese kold føglt jeg mig......jeg have ikke lyst til at snakke med nogen eller skrive med nogen.....eller jo jeg føglt et savn til hende.............men mest af alt... jeg ville min farfar og mor og far til at komme tilbage fraa OUH OG VÆRE RASKE!!!...(santa can you hear me? I really need your help this year).........lyden fra telefon fik mit hjerte til at gå i stå være gang....det eneste jeg kunne var bare at stirrer på telefon.......imens de snakke iden.............24 dec kl 21:20.......kom far tilbage......uden mor......uden farfar.......kun beskeden.....de har fået det ligt berdere.. men de skal igemmen en masse prøver hele natten........ jeg blev pluslig meget mere dårlig......... men viste det ikke................jeg prøve bare at føgle min brors tempo at søger for folk...... men meste af tiden stirre jeg bare i luften........på juletræet.....................da jeg skulle dele gaverne ud fik jeg klump i halsen være gang jeg fik fat på en gave til farfar eller mor...........23:00 gæstene tog hjem................
vores blev ved med at sige tak til min bror og mig............imens føglt jeg mig en størrer tran til at skubbe folk væk fra mig............smillet bare falsk........"det skal nok gå".........."de er i gode hænder"
vågener to gange om natten......25 dec lugter lugten af bræk og synte af en meget dårlig far.......og ingen stor bror at se nogle steder at se......han have sagt at han ville kører ud til mor når han stod op men detsvære blev han ramt af sygdom og sendte min bror afsted i stedet for..................selv min krop var svær at få til at fungre men ville ikke have at de skulle begymmder sig mere.......dog måtte jeg sige til sist at jeg er ved at få kraftig smerter igen og jeg ikke kan indtage min smertestillene.......dog sage jeg det på en ligegyldig kold måde..........min bror kom hjem uden mor...........de beholder hende nogle dage endnu.........vi tog ud med nogle ting som far have pakket for os til hende.....
jeg hader at være derude.......og jeg fik det mere dårligt da vi var der men igen "det bare det samme, nok fordi jeg er små træt ikke andte"
igen nægte hun os at besøge vores farfar selvom han er blev fylgt ind i en anden stuede........ vi prodestret ikke....................julefrokosten imorgen.....håber jeg at den bliver aflyst...........
min bror holde kontakt til folk skriver meget med dem...får snakket ud..... fortalt selv at han holdt sig stræk for os andre skyld........ det må osse være træls at have en lille bror som mig som bare lukker sig inde og går istå med en smulge panik.......

jeg føgler inden tran til at skrive til nogen....jo hende....men det er for dyrt for hende (hun er på ferie)...elles har jeg ikke lyst til at snakke med nogen overhovdet.......for første gang i mit liv må jeg sige at det her er nok min værste jul i mit liv........ jeg kigger koldt på min mobil være gang jeg får en besked....læser den...føgler mig kold.......ladervære med at svare..........har os kun en besked idag fra min bror om jeg skulle hente noget til vores far så hans mave kunne få det berdere.....jeg svare på den smed mig selv ud af sengen og tåge ned til tanken som var åben......

Ingen kommentarer:

Send en kommentar