mandag den 5. november 2012

Her til og ikke længere

Jeg kiggede på mig selv. dreje rundt et par gange foran spjelet med rasultat i et jeg var ved at falde.
De højhæle gjorder det ikke let og den blålig grøn kjolden som ingen lommer have dækket kun det de skulle. Jeg kiggede ned på mine knæ. De var næsten i alle farver fra dagns slå fra igår.
Mine arme var heler ikke berder.

Selvom det her budte være normalt fra mit gamle liv føglet det mærkeligt, ukendte og slet ikke som mig. Jeg ragte tunge til Spjelet enden jeg lade min make up. Hvor jeg dog hade det her liv. Den her pige stil men det var den eneste måde folk ville hjælpe mig og tale med mig.

På vej ud af døren fald jeg næsten over mit beskidte tøj fra igår. Mine elske støvler, mine sorte bukser, min blå vest og min næsten hvid skjote. Jeg savne verden utroligt meget. Den verden jeg kender så godt og føglet mig hjemme i selvom jeg kun have været væk fra den i nogle timer længeste jeg efter at komme tilbage og være mit drenge jeg.

Jeg løb ned af gaden for at nå min bus. Ham der køret bussen smillede venligt da jeg sprang ind af døren i siste øjeblik. Det var den samme fra igår aften da jeg var på vej hjem som mit drenge jeg og der have han ikke været så venlig..pfft røvhul.

regnen begyndte imens bussen køret. Det var næsten umuligt at se ud af vinduerne fordi det regne så meget. Hvor jeg dog gerne ud idet og føgle regnes dråber ramme min krop og fejrne alle mine smerter.
Utroligt så mange mennesker der er med idag og.....Jeg fald istave da jeg fik øje på en pige. hendes hår var tæt på sort men stadig mest brun. Det var kort men ikke så kort igen. lingene mere noget der var ved at vokse sig langt. jeg gik istå ved synet af hendes øjene.

"hej" hun satte sig ned ved siden af mig. "skal du osse af ved det store slot??"
Jeg har ingen ider hvor lang tid det tog mig at svare hende men åbenbart længe eftersom hun begyndte at virke flov. "øh" Mine kinder blev varme "J-ja det skal jeg. Jeg går i skole der"
Hun smille lettede ad jeg svare og rødmene ligt selv. Hun rømme sig før hun svare. "Jeg skal starte der idag. må jeg gå med dig ind?? mit navn er Rikke" Jeg tog hendes hånd.
"mit navn er Lucas....øh jeg mener Bettina....og selv føglig. Hvordan kunne du gætte jeg høret til på skolen??" Jeg bande i mit hovde over min dumhed. du er Bettina i den her verden husk det nu forhelve imens jeg smillede venligt til Rikke.
"dit tøj og sko" Hun pjege på mig og jeg kiggede ned af mig selv. Når ja. Dem der kig på slots skolen have kun de slags sko som jeg have på og Kjolen var os kun noget fra stols skolen af og min jakke have deres logo.....jeg tog mig selv til hovdet i dumhed.
"Er Lucas dit kalde navn" "shh!" Jeg tyste på hende og hun så helt chokket ud og flov.
Jeg mumlet i min engen flovhed "det er en længer history unskyld"
meget lang history.....fuck....jeg have næsten glemt den anden verden...begrund af hende.
"Jeg er nok den værste elv der er på skolen så vis du har brug for hjælp er jeg nok ikke den beste. jeg har ikke engang lært at neje endnu eheheheh" Jeg kløde mig bag nakkene og smillet stort og dumt.
Hun smille og grinene "Du sidder osse som en dreng. Er du fra den anden verden" fik hun sagt i sit fniss.

Det ramt mig som et slag at hun kendte til verden. "JA!" Folk kiggede.
"øhh jeg mener jeg er ikke der fra men jeg fortraker at være der....som Lucas"
Og det er så her at folk plejer at glo underligt på mig og gå sin vej, men nej hun blev ved min side.
"LUCAS!!! SÅ DET ER DIG!!" Folk gloede nu på hende og ryste på hovdet.
"ups jeg mener jeg syns nok du virket bekendt. Jeg er Lukcas du ved med kc"
komisk...jeg har mødt hende før hvorfor kunne jeg ikke huske det men da hun nævnte sit navn fra den anden verden så kunne jeg godt kende hende. skolens tøj og deres smage for make up have bare gjort det svært for mig.
Lige siden har begge verdener føglet så skønne. denne pige verden var stadig svær men Rikke gjoder den sjovog den anden drenge verden var jeg bare den heldigst dreng med en smuk og sød dig ved min side i kampene.




Ingen kommentarer:

Send en kommentar