mandag den 8. september 2014

ahaha jeg er så dum OTL

Jeg var ved at gå i panik over at blogger have ændret sig fordi siden var helt fuck den ene dag og jeg kunne slet ikke finde rundt i det T3T;;; men nu den sig selv igen o^^o;;....jeg er så dum OTL....

Ahaha jeg er næsten klar til at sige helt fast at vis jeg bliver fyret så flytter jeg til KBH for at starte helt forfra....det har altid ligget i bag tanken at rejse og bare starte helt forfra som Lucas. ikke at jeg ville cutte kontakten til mine venner og famile ^^;; jer kan jeg ikke overleve uden O__O;;;

det virker bare rart at kunne flytte hen hvor man ikke kender mig og hvor de kun ville lærer mig at kende som Lucas...at slippe for at skulle forklar...at slippe for at leve et dobble liv...

Det har faktisk været planen at jeg skulle med en ven men så fik jeg kærste på i jydeland og så fik jeg fast arbejde i odense....men nu er det kun mit arbejde der holder mig her...single og fri...eller er jeg fri??

men det er osse en skræmmene tanke at sku være væk fra trykke faste rammer :S

Ingen kommentarer:

Send en kommentar