mandag den 14. juli 2014

fremad?

jeg vil rigtige gerne igang med mine story´s og og andre ting men jeg kan ikke tage mig sammen.
de fleste weekender forgår hjemme og alene.
Jeg bliver konstant syg igen (men passer stadig mit arbejde)
for en uge siden var jeg til møde hos Rigshospitalet. jeg var så navøs og det er jeg stadig. Jeg skal ca vente 2 måndre før jeg hører hvad de ville gøre ved mig.
stadig inte brev om den grubbe jeg skal starte i omgrin november Oktober. har de mun glemt mig?? må helere prøve at huske at ringe til dem imorgen.

4 arbejdes dag til og så har jeg endelig ferie i 2 uger. ville gerne have haft 3 men af ren vane sag bestilt jeg kun to uger...bokstavlig talt ved jeg ikke hvad jeg sku lave i hele 3 uger?? jeg ender altid men at gå og sumpe her hjemme og bare glæde mig til at jeg skal på arbejde igen.

der sker ikke så meget i mit liv som i kan hører X`D...og afligevel nok til at det kan stresse mig på nogen punter.

jeg bliver ved med at sige "næste år rejser jeg til udelandt i en uges tid!" 4 år efter sidder jeg stadig her på fyn og regner med at rejse næste år ^^;; jeg går i panik været år og bakker ud og føgler mig aldri klar.
men næste år håber jeg. næste år.

Min bror bor her stadig. han har ikke fundte et sted at bog endnu. meget godt da der har været nogle dage hvor min krop slet ikke ville samarbejde og jeg har været fandte isengen og ikke rigtig kunne gå.

Jeg er bange og navøs for noget der er ved at ske vis det sker men det ville jeg ikke sige noget om før det skere <3 B3

1 kommentar: