lørdag den 30. juni 2012

hele dagen idag har virket som en drøm... Mika min kanin i mine hænder. at kunne grave næsen ned i kanin pels igen. mærke den bløde pels og den rar duft. fuck hvor jeg savner Bruno og Speedy at jeg var tæt på at tude som jeg gør nu. Mika er en fantastik kanin. idag har jeg allerede set mange træk fra hende der minder mig om Bruno. det er helt fantastik og nogle træk der mindre mig om speedy..

Og så hende der blev ved med at vær hos mig. ikke heletiden men meste af tiden.
jeg mangle bare lige Molly osse.

men fuck til at jeg er ved at falde for dig...det er ligt noget lort.......... jeg have virkelig ikke lyst til at slippe dig da du skulle afsted med toget........hvor glad jeg blev inde i da du vaglte at ringe til mig da i have fundte ud af at tage det forkert... den måde du hjælp mig med at passe på Mika hele dagen....

det er rart at være hjemme igen i min seng. se Mika i sit bur der fylder den tomme plads ud hvor Blå stod.
min lille fugl jeg savner osse dig.
Molly der overfalder mig med sin kærlighed

Ingen kommentarer:

Send en kommentar