søndag den 30. oktober 2011

glas rum

faiiiiilll jeg har næsten lige skrevet men nu skriver jeg igen næsten lige efter OTL
forhelve jeg er så dum OTL

når jeg kigger på nette. chat sider vi benytter os ad.
folk har det sjovt de more sig. laver joke på hinanden... jaaa de har det sjovt...
jeg kunne bare blande mig vis jeg er misundlig på at de har nogen at have det sjovt med det vil de sikkeret ikke have noget imod........gid det bare forgik sådan i mit hovde men det gør det ikke....

see de har ikke brug for mig...de savner mig ikke...jeg ville bare stå dem i vejen eller ødelægge hele joken....(det er sådan det forgår i mit hovde).......det er min egen skyld at jeg sidder og græder nu........... hvorfor kan jeg ikke komme ud af mit glas rum....der må være rart ude for rummet...eller det har alle de mennesker jeg kan se der går forbi.....når jeg endelig får en hånd ud skær jeg mig.......og sårene forsvinder ikke og heler ikke smerten........hvad er der galt med mig.....

Ingen kommentarer:

Send en kommentar